söndag, februari 05, 2012

Ny säng!

Vi for för att kolla lite sängar... Hade hittat en säng i Enköping vi ville titta på, men den var på tok för mjuk för oss! Istället åkte vi till Veddesta och kollade på säng och ja vi hittade två alternativ. Gick därifrån sugna på en säng som fanns.

Vi for sedan till nedan och där blev vi kvar.. Vi fick gå sängskola och till slut fastnade vi för en helt underbar säng! Jag kommer sova som en prinsessa när sängen kommer!



Det blev en Wonderland! Tillverkning i Norge! :) Passar vårt efternamn alldeles ypperligt!


Dyrt javisst, men jag tror att det kommer vara sååå värt det! Vi testade både Tempur och Hästens men nej de var inget för oss!


Nu ikväll har jag fixat med gardiner! Så nu har vi samma gardiner i nästan alla fönster, i väntan på att jag hittar gardinerna med stort G. :)


Åååh vad jag hoppas att det inte dröjer innan sängen kommer! :)


Sen när sängen är på plats är det dags att leta sängbord och sänglampor. Jag vill ut och leta redan nu!


Men nästa projekt är boa inför Wildas syskon. Idag har bebiskläderna kommit in så nu ska det tvättas! och sen kan bebisen få komma. Då har vi det som behövs. :) Vagnen ska vi hämta nästa helg...


Hur har ni roat er denna söndag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar