lördag, februari 25, 2012

Konstaterat!

Ingen bebis före bf denna gången heller. Men det har jag ju inte räknat med heller IOM hur det såg ut förra gången. Så jag kan ju konstatera att vila igång (gå hemma) en förlossning inte funkar. Då gjorde jag rätt som jobbade på bf med w. :)

Så när tror vi då att det drar igång? Mina sammandragningar jag hade i veckan lyser med sin frånvaro- nu har de återgått till "gamla vanliga", dvs kommer när jag rör på mig. Så nu är enda tecknet på att det är nära den stora magen och huden som spricker!

Det är tur att jag är gift. D måste acceptera alla ränder som uppkommit. Han måste tycka att jag är fin trots de IOM att hans två barn orsakat de! :)

Jag lär ju passa på savannen bland tigrar och zebror, ingen ser skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar