söndag, februari 26, 2012

Nu gör vi kväller!

Kl är 21.15 och familjen T ligger nu i sängen. Jag kommer nog ha lite svårt att somna då jag vilade lite på förmiddagen.

Dagen har varit lugn! Först familjefrukost, sen lite bus innan W sov en stund och jag vilade. Därefter gick svärisarna på promenad med w och vi åkte ner och handlade, dvs D sprang runt som en skottspoling och jag lunkade på i mitt tempo.

Vid 13 åkte vi ner för att babysim, eller Familjeplask & lek som det nu heter.

Efteråt åkte vi hem och lagade mat, jag fixade mat och D snabbstädade lite. :) sen kom pappa och lillebror på besök! Vi käkade tillsammans och sen begav de sig hemåt.

Jag och W busade en stund i vardagsrummet och sen tog pappsen över och busade i W:s rum.

Lugn och fin bf med andra ord. Nu väntar vi bara på bebisen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar