onsdag, februari 15, 2012

Alla hjärtans dag!

Igår var det alla hjärtans dag och den utnyttjade vi till max.

Först var jag och W till öppna förskolan för lite bus och lek! Därefter åkte vi till Jakan för att färga håret... Ser fortfarande bra ut! ;)

Därefter åkte vi ner till centrum och köpte lite presenter (symboliska) till make och dotter. Wilda fick även en fin present av sin Moster- MUMINkläder! Gissa om W var stolt när hon fick älskade Mumintrollen!

När vi sedan kom hem kom även Svärmor på besök. Hon hade med sig en fin blomma och alla hjärtans dags-bakelse till mig och D. De var mums kan jag ju lova! OCH det bästa av allt- huset var städat! Det som är kvar att göra är tvättstugan (Daniels uppdrag), vårt sovrum och badrummet som jag lovat att jag ska ta eftersom det var jag som var dålig och gjorde den till min i förrgår!

Så även om vi inte direkt firar alla hjärtans dag så var det sååå underbart att få komma hem till ett städat hem! I love it!

Nu ligger W och sover efter att ha varit uppe i två tim och jag hoppas att vi hinner ner till öppna förskolan- annars får vi ta en pulkatur i eftermiddag! Vad hittar ni på i detta fantastiska vinterlandskap?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar