söndag, april 25, 2010

Det var en gång en lördag!

och just gårdagens lördag var det dags för svensexa för Daniel! Jag är såååå avundsjuk på hur kul han har haft det! Okej, alkoholen är jag inte avundsjuk på, inte heller "uppdragen, men aktiviteterna, gemenskapen de har och och trevligt han hade det


Daniel anade iaf ingenting, absolut ingenting. Jag hade smugglat med mig en extra nyckel till honom, kameran och ett bra finurligt humör! Vi skulle ner till fiket i centrum och möta upp Johan där vi skulle diskutera bröllop. Det var vad Daniel trodde! Eller var helt säker på!

Vi tog en snabbfika, jag och Daniel tog en varsin te och Johan en kaffe, vi drog det viktigaste för att han inte skulle ana oråd.. Sen kom Andreas och Daniel trodde fortfarande att ingenting konstigt var på gång. Sen kom hela ligan och vips var fångdräkten på!



Under sin resa igår träffade han även på farbror polis! Och det är väl passande för en "tjuv"? Men något som var riktigt roligt var det han berättade i morse.
Daniels första uppdrag var att handla grejer inne på ICA. När han stod och plockade bullar säger en liten tjej på 4-5 år "är du en tjuv?" "du får inte ta nånting"!!! Hennes föräldrar hade gapskrattat bakom henne och Daniel förklarade för henne att han skulle köpa det han tagit och hon berättade för honom att tjuvar får inte ta saker!
Idag mår han dock inte lika bra, har aldrig sett honom så klen tidigare!
Viktigast av allt, jag älskar honom ändå! =) Min prins och snart min mr T, min man! Love u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar