torsdag, april 08, 2010

Ingen brudklänning!

Har pratat en del idag med min syster och vi kom in på min brudklänning. Som jag räknat ska den komma om 2-4 veckor. Men började prata om hur man gör om den är försenad, hur säkra är företaget på att den kommer? Lite såna frågor.

När jag kom hem från jobbet hörde jag av mig till företaget där jag beställt klänningen. Fick svar kort därefter, men inget svar jag ville höra! Självklart inga goda nyheter.

Klänningen skickas från Kina 25 april, därefter tar det tre veckor innan den kommer till mig. Tre veckor efter 25 april är veckan EFTER bröllopet!

Det känns som att jag är rökt! Hur ska vi göra nu? Vad kommer att hända? måste jag köpa en till klänning för att de tar längre tid på sig? Jag fattar ingenting! Jag har gråtit nu ikväll och varit jätteledsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar