torsdag, april 22, 2010

23 dagar kvar!

Idag är det 23 dagar kvar till bröllop. Ingen brudklänning inom synhåll, inte heller min tiara eller mina skor. Men de har lovat att den ska komma i tid!

Igår gjorde vi bordsplaceringen och beställde alkoholen! Snart dags att ut och köpa massa alkoholfritt, vin till middagen och champagne till skålen!

All dekorering är nu inhandlat, pappa ska få sy så det blir bra. Har köpt 50 m vitt tyg och 15-20 m rött. Kommer bli jättebra när det är klart! Jag har goda förhoppningar. Det enda som behövs där är festprogram, namnlappar och självklart alla gästerna!

Har i sista minuten bytt brudtärna. Det kanske känns hårt, men jag måste följa mitt hjärta och vad som är bäst för mig! Det faktiskt är så!

23 dagar kvar och 4 cm till godo i midjan på klänningen som är beställd. På söndag ska jag dessutom in och byta storlek på ena tärnklänningen! =) Det börjar bli roligt!

Måste även beställa vigselprogram! Men törs man göra det utan att ha träffat prästen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar