tisdag, april 20, 2010

25 dagar kvar

Sen är det dags för bröllop! Fy satan, det är inte lång tid kvar och MASSOR att fixa!

Min klänning har jag inte fått några besked om så Daniel ska ringa och bråka idag. Om de inte kan garantera att den kommer ska han kräva pengarna tillbaka, det är ju faktiskt de som gör fel när de har "fel" info ute.

Sen ska jag åka ut till "min" butik i Ropsten, om det visar sig att klänningen inte kommer! Jag får i såna fall inte klänningen jag vill ha, men däremot service. Man får väl helt enkelt bita i det sura äpplet och "acceptera" att mitt bröllop blir som jag hade önskat!

Sen har jag en plan ang brudtärna med. Känner mig rätt sviken av min brudtärna nr 2. Jag hade två krav på henne och får inget av det. Ska fundera och höra mig för litegrann!

Däremot är det mesta andra i fas iaf! Ska beställa vigselprogram och så i veckan har jag tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar