fredag, september 12, 2008

Så är helgen snart här!

Och den är fullt planerat.. Eller, Daniels helg är fullt planerat, min är lite mindre full...

Ikväll åker vi till Leksand, Lisa och Sara åker med oss.. När vi väl kommit upp ska vi käka och sen ska Daniel börja med sin helg, dvs renovering av pappas nedervåning. I helgen blir det hall, vardagsrum och kök.. Hallen till trappen blir vit till våren. Sen kanske han är snäll och tar övervåningen med, det visar sig! Men renoverat blir det i alla fall. Och det kommer bli så fint, min prins är så snäll!!!

Vad ska jag göra då? Jo, hade tänkt ta med mig träningskläderna och köra nåt pass på gymmet, sen åka till Borlänge och köpa råttisar till Tova. Det är min helg... Ska självklart plugga med och sen även hjälpa Daniel med det lätta arbetet, dvs det tråkiga- tvätta väggarna!

Något positivt: Jag har nu lyckats gå ner 4 kg på ca tre veckor! Det känns bra! =) Det syns tyvärr inte så mycket, men det kommer! Lite på magen kanske man kan skymta en förminskning! =) Och jag kommer kämpa vidare! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar