fredag, september 19, 2008

Mera köksmöbler!

Köksmöblerna står på plats! Och det blev så snyggt! Stort javisst, iom att vårt kök är så litet, men riktigt snyggt!

Igår var jag två vändor till tippen med köksmöbelskartongerna! =) Sen skulle jag bära ner de gamla köksmöblerna till förrådet.. Tror du inte att jag tappade nyckeln i klädkammaren och sen var den försvunnen! Daniel måste STÄDA där, jag har inte stökat till så jag tänker heller inte städa upp... Öppnar man dörren RASAR det grejer ut i hallen. Jag skäms... Men som sagt det är Daniel som alltid fixar till så det inte går att komma in där.. Jag har städat tre ggr och efter två dagar kommer jag inte in. Jag förstår inte hur han lyckas så nu är det HAN som får sköta klädkammaren. Skulle visserligen vara skönt att komma in där så man kan få använda lite roligare kläder. Kommer inte ens ihåg vad som finns i klädkammaren.

Skola idag, men ska åka hem snart. Fattar nada.. Ska hit på måndag igen och sitta här vid datorn..

Imorron är det treårsdag för oss! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar