söndag, september 28, 2008

Krossad glasruta och sopor överallt!

Körde mina första 11 timmar på Shell igår på två månader! Det var kul att jobba... Men satan vad ont i knäna man får!!! Efter två timmar trodde jag att jag skulle gå sönder... Började 16 och hade planerad tid till 03... 11 timmar.. Nice...

Det var ganska lugnt när jag kom men självklart vid 2-tiden blev det mycket folk... kom ett gäng som var ganska otrevliga och fulla.. De gnällde och skitade ner.. Var värre än småbarn som fått äta själva för första gången! Sååå skitigt...

Strax därefter ringer telefonen och det är en trevlig kille som berättar att halva vår container ligger utspridd på shells baksida... "Åh nej" tänker jag... Så när Tahir kommer springer jag ut... Och det var verkligen HALVA vår container, + en mjölkvagn + kartongpress som låg utspridd på planen... Jag blev lite förbannad... och ringde polisen... 10 min senare efter att jag pratat med dem (tog kanske t.o.m 5 min) så stod polisen vid glasrutan som krossats... Sen var det bara att STÄDA! Jag röjde i en timme... Och det såg fortfarande hemskt ut när jag åkte... Och då hade jag fått bort det mesta... 03.30 åkte jag hem... En halvtimmes obetalt röjande! Men jag klarade verkligen inte att åka ifrån och lämna det sådär!

Vi tror att det är gänget som grisade ner som gjorde det där. Skulle vilja få tag på den där killen som ringde med och berättade... Det roligaste är att jag tror att jag vet vem det är.. Kände igen rösten och Bålsta är inte stort! Haha... Och är det han så jobbar han på ica och tränar på sats.. .haha. får fråga honom nån gång framöver om jag ser honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar