onsdag, september 10, 2008

Labbrapport

Sitter i skolan och skriver min livs första seriösa labbrapport. Satan vad jobb det är med en sån! Men efter inlämning är det bara att vänta på respons och skriva om den... Men labben var ganska roligt.. .Det lät en del, men var roligt! =)

På fredag är det Leksand som gäller.. Min prins ska måla om hos pappa.. Och det kommer bli riktigt fint! Han är ett riktigt proffs.. Jag däremot ska till Borlänge och köpa råttisar till Tova... Har hört att de ska finnas där.. Här nere hittar jag då inga längre.. =(

Ska träffa Lisa på fredag, hon ska till Falun så åker med oss upp! Ska bli kul att träffa henne! =)

Idag kommer Henrik koppla in det sista med diskmaskinen.. Och jag har redan börjat ladda den.. Hehe.. Så ikväll ska det diskas! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar