torsdag, september 04, 2008

En vecka...

... full av stress..

Måndagen började med en DUNDERFÖRKYLNING! Snöt och snöt och snöt mig, men det kom hela tiden mera.. Massor av papper gick åt, till slut var min näsa alldeles sårig av allt snytande...

Sen var det ridlektion på kvällen. Proppade i mig allergimedicin, men mitt stora misstag var nässprayen som jag vet att jag inte tål... nös och nös och nös.. i 45 min konstant! Pinsamt inne i stallet och på ridbanan.. Men lektionen var kul... Men håller fortfarande på att rida privat är fortfarande mycket bättre än ridskola, men vad gör man inte?

Sen har det bara varit plugg, skola, plugg och ännu mera skola.. Hållfastheten hänger jag inte med på för fem öre... Snälla, ge mig en lärare som kan förklara tydligt och skriva läsbart och inte vara så rörig!!! Och dessutom inte gör 17 fel på varje exempel... Matten är desto roligare! =) I like it!

Något roligt är att vi har beställt nya köksmöbler! Tjohoo! =) Ska bli spännande när de väl kommer... Och 164an vet jag inte ännu hur det blir.. Men hoppas gör man ju! =)

Helgen närmar sig... Och då blir det tro det eller ej, plugga!

Jo förresten jobbade i tisdags... Jättekul! Jag gillar verkligen Viksjöjobbet... Efter det blev det kalas för Liam som fyllde 5 år! GRATTIS lillkillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar