onsdag, juni 04, 2008

Värsta besvikelsen har lagt sig..

Nu har värsta besvikelsen lagt sig.. Grät några skvättar så fick det vara bra sen... Nästa gång ska jag banne mig klara grundkursen...

Jag köpte lite underkläder idag.. Det har gjort mitt humör bättre... En BH och tre trosor... Daniel trodde jag hade storshoppat när jag kom hem och frågade honom om han tyckte om mig... Jag kom ju bara hem med lite jordgubbar.. =)

Har precis tränat... Jag gillar verkligen mina träningsbrallor... Haha... Hade andra skor idag så mina nya fick vänta... Körde spinning 60 min.. Var först tänkt 90 men det var bara jag och en till tjej + Jocke, instruktören och han flirtade till sig 60 min... haha

Imorron blir det nog mera Spinning! Om träningsvärken lagt sig så blir det lite styrka med... Annars får den vänta till helgen... Och ja, jag vet att jag tränar mycket.. Vissa säger att jag tränar för mycket! Men men, sån är jag...

Imorron kanske pappa köper bil till mig... Han ska i alla fall iväg och kolla på en... Peaugeot 405... får se vad som händer..

Puss på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar