måndag, juni 16, 2008

Hämtat bilen... + nya jobbet!

Först och främst kan jag säga att bröllopet jag var på kommer jag uppdatera senare... När jag har lite mera tid...

Igår hämtade vi lilla skodan! =) Den gillar jag.. Det enda som saknar är musiken i bilen... Är en liten pärla som sagt! Jag kommer trivas med den... Bara musiken kommer igång vill säga... Ska till mekonomen och höra med dem imorron.. Bara att ta med kabeln med...

Första dagen med den autistiska tjejen! Såå roligt! Hon är helt sjukt rolig.. Fastän hon inte pratar... Jag gillar henne redan! HAhaha... Imorron blir det en promenad till elgiganten och lämna in vår kamera och ta en lunch på ikea eller fika... Det ska bli roligt...

Det kommer bli en riktigt rolig sommar! Åh vad kul det kommer bli!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar