fredag, juni 27, 2008

Lite dowwn...

Och det är väl inte så konstigt med tanke på omständigheterna.. och inte gör Daniel det med och kläcker ur sig en sak utan att tänka efter... Jag tror fortfarande inte han fattar att jag blev ledsen.. En annan är ju expert på att göra något för att dölja... dvs, jag gick in i duschen...

En annan sak, Shira är ett riktigt busfrö... Hon har veterinärtid om två timmar och vem är borta om inte Shira... Haha.. Så Matte och Lizzie har varit på promenad i skogen för att leta efter henne, i vanliga fall kommer hon jämt när vi är på våra promenader, men inte idag.. Hopplösa katt! =) Nu har vi en ny tid på måndag och då ska hon dit!

Och ja, jag är ledsen... Det är ju ändå en viss person... Vill bara att personen själv ska ringa och berätta...

1 kommentar:

  1. Jag skulle inte för allt i världen ta det du har nu. Men du är stark precis som jag. Det här fixar vi! Love you darling!

    SvaraRadera