onsdag, juni 11, 2008

Nytt jobb!

Idag fixade Sara så jag fick ett nytt jobb... Personlig assistent! Jag tror det kan bli grymt kul... Faktiskt... Assistent åt en autistisk tjej... Tydligen gjorde jag ett bra intryck för tjejen tog min hand på en gång! =) Sånt uppskattar jag...


En annan sak, mattetenta imorron, mekaniktenta på fredag...

Något tråkigt, fick komplettering på mitt PM.. =( Men ska försöka fixa det nästa vecka så det är klart innan midsommar.. Tar kanske datorn med mig upp och skriver på det även i Dalarna..

Ingen ledighet nästa vecka.. Nej nej.. Bara jobb! =) Men ger massa pengar.. Tjohoo!

Hoppas på att det kommer en bil till mig oxå... Tittade på en igår, nej tack.. Har tittat på en ikväll- NEJ TACK!!! Imorron håller jag tummarna..

Tenta imorron, paniken hägrar- jag vet inte var tentasalen ligger!

tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar