måndag, juni 09, 2008

Underbar söndag

Det började med 60 min spinning och 30 min core.. sen hem och stressa sig in i duschen... därefter vidare ner till Andreas pappas båt... Det var jag, Daniel, Andreas, Jenny, Johan och Evelina som drog ut på en tur...

Första gången jag åkte motorbåt kan ju tilläggas...

Vi åkte en sväng, hittade ett lämpligt berg att stanna till vid... Sol och bad och krångel att få fast båten.. värre blev det när vågorna kom... Men trevligt var det.. Jag tänkte bada lite men självklart föll jag omkull och ramlade ner i vattnet... 4 skrubbsår senare kom jag upp igen! HAha... Men det var bara ett som började blöda.. haha...

När vågorna blev för besvärliga drog vi oss ifrån vårt berg... Vi åkte till en vik istället och låg och solade och badade från båten.. Kicki och Henke slog sig ner bredvid oss! =) Jag var ju som alltid den som badade mest och längst! haha..

men det största jag blev imponerad av var att Daniel badade! Första gången jag såg honom bada på svenskt vatten... Men han tyckte det var bra kallt!

Ååh vilken underbar söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar