onsdag, november 28, 2007

Blodvärde och Järnvärden...

Ja... Så var det ju det igen.. Låga blodvärden, låga järnvärden.. Kanske inte så konstigt att man är konstant trött- sen ska jag ju tillägga att jag har svårt att sova med om nätterna, men det har nog andra orsaker! Har remiss till Akademiska på måndag så ska se vad de säger, säkert så lär jag få en järnbehandling och även kortisontabletter! Men än vet jag inte, har inte varit där än.. Ska egentligen ringa vårdcentralen med men det är nog onödigt om jag ändå ska till akis på måndag...

Matteprovet gick ju åt hell.. F*N... Ett poäng ifrån... Man blir så less när man får dåliga resultat hela tiden! Jag börjar tappa självförtroendet! Fast något positivt är ju att jag klarade cad-tentan idag! HIMLA SKÖNT!!! Bäst av allt är att jag inte behöver läsa mer cad om jag inte vill, fast funderar på cad fördjupning om någon/några termin/terminer... Jag skulle önska att jag hade bättre självförtroende, när det gäller studierna åtminstone!

En annan sak, pratade med Emma idag (Preem) och fick mina tider för helgen! =) Hon berättade att killen i Västerås undrade om jag var intresserad att jobba där någon gång ibland... Och jobb tackar man ju inte nej till! PENGAR!! =) Sånt gillar vi... Vill ju helst åka nånstans i sommar... Så dags att börja lägga undan nu...

Daniel fyller år på lördag, jag vill göra egen tårta, men det vill inte han.. Han ska ha en sån där slemmig tårta som man kan hitta på ica! Roligare om man gör egen, tycker i alla fall jag!

Nästa lördag ska jag på julbord, det blir kul! =) Ska höra lite om tider och sånt! Men ska bli roligt...

Puss på er...

1 kommentar:

  1. Jag tycker iaf att du är bäst vilket som!

    Du fixar alltihopa! PUSS

    SvaraRadera