torsdag, december 06, 2007

Mycket nu...

Ja nu har det hänt en del.. Mycket på kort tid...

jobbade fre-sön... Direkt efter jobbet så drog jag till Kista och köpte en present till Daniel... Sen hem till Jenny och Niklas och kollade idol... För att sedan åka och handla lite innan jag åkte hem till min älskade Daniel... Vi myste med chokladkaka, skruvar och ostbågar!

På lördagen ville jag sova så länge som möjligt, men icke då.. Daniel gick upp tidigt... Sen skulle katterna ha mat och sen kom de och myste...
Sen var det jobb.. Det var roligt, även om benen fick sig en törn... Det är riktigt jobbigt att gå på stengolv hela dagarna när man inte är van...

På eftermiddagen kom jag hem och då fick jag ju se att Daniel inte hängt upp mina kläder på tork som jag bett honom... Så där fick ju jag lite småproblem... Har ju inga kläder jag kommer i... Haha.. Var bara att slänga igång torkskåpet... Och ragga ihop lite kläder... Sprang dock runt i Daniels kläder fram till vi åkte... =) Trots att vi hade besök och grejer..
Var sen ut och bowlade på kvällen, det var riktigt roligt- även om jag är ganska kass... haha

Jobbade även söndagen, den var riktigt seg! Men jag blev ändå väldigt glad... Ersson kom in... honom har jag inte sett på flera år!! Det var jätteroligt!

På måndagen var det att gå upp tidigt som gällde.. Åka och lämna in bilen på lagning... Sen när vi kom hem igen så somnade självklart jag! Vad annars?! =)
På eftermiddagen var det att åka till akademiska i Uppsala.. det var mindre roligt... OBEHAGLIGT säger jag bara... Jag avskyr att åka på såna undersökningar.. Daniel såg på mig att jag inte tyckte om det.... Och sköterskan med... USCH säger jag bara... Fick mediciner med, som jag självklart inte har råd att hämta ut! =(

Nu är det sista rycket innan julen som gäller.. Matten känns tyngst... Men jag kämpar på! Och det är nog det viktigaste...

Nej nu ska jag nog sova.. Klockan är mycket! Ska nog tillåta mig själv att sova ut lite imorron...

Puss på er... Saknar min Daniel och flickorna!

Jo, en sak till.. Jag fundrar på att säga upp lägenheten här i E-tuna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar