tisdag, december 18, 2007

Snart är julen här!

Nu är det snart jul... Mycket på schemat... Matteprov på fredag, jag har ångest och är nervös inför det.. MÅSTE MÅSTE MÅSTE klara provet, jag går under annars. Har bestämt mig för att inte kolla resultatet förrän efter jul så jag inte behöver må dåligt OM det skulle gå åt pipan...

Projektredovisning i måndags, det gick bra... Får feedback imorron, undra vad de säger! Sen är det matte på torsdag, DÅ måste jag få hjälp... Är en grej jag inte förstår... Ett steg i processen....

Annars så... Daniel har ju fyllt år, vi har tillsammans blivit klokare och börjat planera en del "vuxna och kloka" beslut... Får se var det slutar... Skulle ha varit på möte idag, men jag hade inte råd att åka hem så får försöka ta det i mellandagarna, om någon jobbar då vill säga...

Kvällen då vi var på julbord var kul.. riktigt kul! =) Dansade halva natten lång! =)

Jobbade förresten i lördags, det var kul.. Öppnade för första gången... Det kändes riktigt bra..

På fredag är det äntligen lite "jullov"... lördag åker vi till Leksand... Ska stanna till på Kupolen först och köpa julklapparna för att sedan fika hos Jonna och Johan... Därefter hem till pappa... Åker hem på söndagen igen, via Eskilstuna för att hämta datorn och tvn- eller ska jag ta med datorn redan på fredag? Nej det känns så tungt... Sen blir det julfirande med Daniels föräldrar... Det blir nog lika mysigt som förra året fast några färre som firar..

Onsdag 26 dec ska jag klippa mig! =) Spännande.. undra hur mycket som ska bort.. Vad som måste bort... Vi får se helt enkelt! =)

Nej nu ska jag kolla lite film...
Puss på er och tänk på mig på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar