torsdag, november 22, 2007

Hemma...


Det är så skönt att vara hemma i Bålsta igen! Även fast veckan gått fort och det inte var längesen jag åkte så är det himla skönt.. Vara hemma med Daniel och tjejerna! Jag vill inte åka härifrån!!!

Lilla Tovisen vill inte visa sig.. Matte tog bort kragen och vips sa det så var hon under soffan... Och hon vägrar att komma fram... Hon njuter nu att vara fri...

Apropå nå helt annat.. Matteprovet var ju idag... Har inte en susning om hur det kan ha gått, kände mig alldeles tom efteråt... Hade inte en känsla alls på hur det kan ha gått... Så vi får se...

Ska förresten på julbord den 8/12.. Det ska bli kul.. Jag blev jätteglad när Emma ringde och frågade.. Jag har aldrig varit iväg på julbord.. Och jag har bara jobbat två dagar... Så himla schysst.. =)

I helgen ska jag försöka plugga lite, börja gå igenom designboken på engelska... Tar ganska lång tid när mycket är på fackspråk... Tenta 9 januari... Och så ska jag njuta av att ha Daniel vid min sida!

Puss på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar