torsdag, november 22, 2007

Så fick jag besök...


I tisdags kom Trulsa.. Satan vad roligt det var... Fast hon slocknade så tidigt, vi kollade på Grannfejden (min 5a funka inte så blev inget ugly Betty)... Så säger hon "jag sover inte, jag vilar bara ögonen".. Jag säger "ja ja ja" vänder mig om och kollar vidare på tvn- då hör jag zzzznark!! Haha... Jag skrattade lite inombords... haha...

Så jag ringde Linus, tänkte att det kunde ju vara roligt... Han blev alldeles paff... Så vi pratade bra länge, för Trulsa vaknade efter några timmar och då pratade jag med honom fortfarande, kanske för att jag inte ringde direkt... Jag kollade ju på Surf´s Up oxå... Det får man inte glömma.. Den filmen var lite skum i början, men bra! Riktig barnfilm... =)

Trulsa vaknade i alla fall och sen kunde ju inte hon somna... Vi snacka till typ 2, sen somna jag.. Hon var vaken i två timmar till...


Satan vad mycket plugg det är hela tiden! =) Känns som att ryggsäcken med plugg väger ton... Det börjar bli baktungt! Riktigt baktungt... Har ju en tenta snart med, och har inte hunnit börja att plugga på det... Men är ett tag kvar som tur är! =)

I eftermiddag är det matteprov igen.... Jag gruvar mig en del!!! Det måste måste måste gå bra!


Men nu får det vara nog för denna gång, ska plugga lite!


Puss på er.... och speciellt på min daniel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar