lördag, november 24, 2007

Sveriges snyggaste!

Det är jag lätt för tillfället..
Myskläder och ser ut som om håret fått sig en elchock.. Står åt alla håll och går inte att reda ut! Men det blir bra till slut... När färgen tvättas ur! =)

Sen är ju nästa projekt att klippa en del av håret.. Men det får bli ett nyårslöfte istället...
Som det ser ut nu så har jag inte råd, vad annars i Marias värld?

Kan inte reda ut håret så länge det är torrt- då kan ni tänka er vilket skick det är i... Men så klippte jag mig i april med!!

Fast det finns en lösning fram till pengarna finns på kontot, platta håret.. Då ser det inte slitet ut för fem öre och går jättelätt att reda ut! Blir riktigt snyggt när det väl är rakt och fint! =)

Färgade håret för en månad sen, men blev inte samma som övriga håret.. Så därför gör jag det nu igen... Blev lite väl solblekt i Egypten... Haha.. Jag blev ju nästan platinablond.. haha... Så får kämpa lite för att få någorlunda samma färg..
Men ljusare vill jag INTE ha! Nu ser det ändå ganska naturligt ut!

Puss på er

1 kommentar:

  1. vad du har blivit duktig på att uppdatera, hänger nästan inte med :D

    PUSS

    SvaraRadera