onsdag, november 14, 2007

Prov prov prov, PEST & PINA

Det är mycket nu! MASSOR att göra i skolan!! Massa ångest, massa ont i ryggen... Men jag har ju min prins i Bålsta (som tyvärr vägrar att komma till Eskilstuna)...

Som sagt, mycket i skolan... prov, omprov, dugga, omdugga, seminarieuppgift, projektarbete, dugga, dugga tenta! You name it.. Nu är jag inne i svängen och har 5 år kvar, men snart är det jul och då blir det "lov"... och då blir det MERA plugg... Har tenta i januari...

men nog om skola, eller jo- jag är nog helkass på allt inom skolan- men än är jag inte knäckt!



...så inge mera skola nu... På lördag ska jag få jobba igen, den här gången på Preem.. Fick ett litet samtal igår om just det... Och JA JA JA, JAG VILL JOBBA! Pengar har man aldrig för mycket av i min situation...

En annan sak är att min rygg är HEEELT knas, kani nte stå sitta eller ligga! Gör så förbannat ont... Och jo, jag måste börja träna igen.. såhär slapp har jag inte varit på länge...

Den förbannade allergin lägger sig inte heller... Så jag kan inte vara ute som jag vill... Ja ja, smällar man får ta..



Och nej jag är inte negativ, bara väldigt låg- är det för att det är höst kanske och det mesta går fel???



Men det finns ljus i mörkret, ska jobba i helgen och TRULSA kommer på besök på tisdag! =) Kul kul!



Puss på er

2 kommentarer:

  1. Ja det gör jag! Som jag ska få rå om min favoritMaria! Längtar efter dig mest! Blir jätte uppåt så fort jag tänker på dig! Puss på dig min prinsessa!

    SvaraRadera
  2. Är du bättre i ryggen vännen?

    Nu är det inte långt kvar - om typ 26-27 timmar åker jag till dig ;D

    PUSSSSSSS

    SvaraRadera