torsdag, april 05, 2007

En tanke till Tobias..

Idag skulle lillkillen ha blivit 18 år!!! Tyvärr har vi inte fått de åren med honom... Jag kommer aldrig glömma den där natten för 18 år sen när telefonen ringde och pappa flög ur sängen och frågade oss om han skulle heta Sebastian eller Tobias... Jag svarade direkt att det var en Tobias som kom... Trots att jag var 4.5 år så har jag så starka minnen av den natten och dagen efteråt när pappa kom hem från sjukhuset med de två korten...
Fast jag vet att det var "rätt" att låta honom få gå vidare, så har jag inte glömt honom... Jag har en lillebror för lite... Tobias skulle bli 18 idag! 18 år sen... Men jag har inte slutat prata med dig Tobias... Det började jag med när mamma sa att han fått flytta upp till himlen... Fortfarande kan jag ibland undra vilket moln han bor på... Fast jag innerst inne vet att så inte är fallet... En positiv sak i det negativa är i alla fall att nu är han inte ensam, han har sällskap av vår älskade morbror! Saknar dig morbror oerhört! Är fortfarande ledsen för att du inte finns kvar hos oss, men minnena kommer alltid att bestå! De försvinner inte...

Tobias dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar