torsdag, april 26, 2007

Allsidig träning

Man har ju hört MÅNGA gånger att man ska träna allsidigt.. Men inte jag... Jag ska koncentrera mig på ensidig träning, i alla fall när det gäller ryggen! HAHA.. Är troligen snedtränad, dvs har mycket starkare muskler i höger rygghalva än vänster.. Får sån satans kramp när jag kör benböj på pump-passen.. Så frågade vad det kunde bero på och då är det antingen att jag är olika stark på höger jämfört med vänster eller så är vänster kortare... Så nu ska jag lägga fokus på ensidig träning! Men kommer självklart köra de passen jag brukar... så får man köra lite rygg efteråt... Så borde det bli ändring på det där!
Torsdag idag, två dagar kvar!!! På lördag smäller det, då är det hemvärnsutbildning! Ska bli riktigt roligt! JAG LÄNGTAR!
Längtar även efter ett jobb, men än har jag inte hört något.. Surt... Men har fixat papper till att skicka in till a-kassan i alla fall.. Nu måste jag bara invänta ett intyg från mitt förra jobb att jag fått sparken och fått två veckors betalt av dem...

Ja ja... Många jobbiga faktorer är det nu, men än är jag inte knäckt! Även om jag känner mig rätt värdelös....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar