fredag, april 20, 2007

Veckan har gått..

Nu har det gått några dagar... Jag börjar känna mig lite gladare! Är så jobbigt att vara nere och deppig! Jag tycker inte om det, men jag känner mig trots allt lite deppig!
Pratade lite med Daniel om de närmaste helgerna! Jag har lite fullt upp och han slipper mig! Eller rättare sagt, han får stor plats i sängen... Imorgon åker jag med pappa till Leksand, kommer hem söndag eller måndag-beror lite på hur jag känner det! Sen nästa helg är det första HEMVÄRNSUTBILDNINGEN! Jag längtar nå oerhört... Övertalade Daniel att han ska följa med upp till Leksand när det är marknad i Rättvik! Kommer bli trevligt.. Gå runt bland stånden och kolla grejer! =) Var så längesen nu. Helgen efter det är det Hemvärnsutbildning nr 2... Så då får Daniel sova säng säng säng själv igen! För första gången sen vi flyttade ihop har jag något att göra på helgerna! Det tillhör det ovanliga! Jag hoppas att jag får tag på ett jobb snart! Jag kommer inte orka gå hemma.. Tränar som en galning för att fördriva tiden, tränar väl för mycket egentligen... Hoppas på lite resultat, lite synligt resultat...
I veckan ska jag försöka få klipptid! Mitt hår är som slitet barbiehår, går inte att reda ut! Vill färga det med, men vet inte till vad... Blir väl lite ljust som vanligt... Tills jag vet hur jag vill ha det! haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar