onsdag, december 30, 2015

Slalompremiär!

Nu är äntligen säsongen här, nu är det slalom som gäller! 


Jag hade lyckats låna ut de två små tjejerna! Så jag kunde följa med till Granberget och titta på och hjälpa till.



Och Wilda! Wilda knatade upp i sina nya skidkläder, nya pjäxor och nya skidor... Uppe vid backen hoppade hon i skidorna och åkte iväg uppför liften. Strax efter kom hon neråkandes som om hon aldrig gjort annat! 

Willemo kom efter en stund med Daniel i hand! Och självklart hade hon också lite nytt, ny skiddress och Wildas skidor vi köpte nya förra året. Willemos pjäxor funkar visst fortfarande från förra året! 😊 Och hon åkte. Daniel höll i och willemo åkte. Efter en stund hjälptes vi åt. Jag gick halva backen upp, Daniel tog liften och släppte willemo där jag stod och så hjälpte jag henne att ta sig ner! 

Två lyckliga tjejer och trötta! Men det hindrade inte oss att åka på hockey nu på kvällen! Jag, Sara och alla barnen! 💕 



Leksand vann för övrigt med 8-3! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar