torsdag, september 19, 2013

Sammanfattning

Då sammanfattar vi veckans aktiviteter

Måndag: 45 min morgonpromenad + 45 min Zumba 

Tisdag: 45 min morgonpromenad + 30 min core + 17 min afro (sen gav jag upp för var så uselt) + cykel till och från träningen

Onsdag: 50 min morgonpromenad + "strosa runt-promenad" i väntan på flickornas hämtning på förskolan

Torsdag: 45 min morgonpromenad + 30 min rumpa/lår + 30 min core

Nu väntas helgen och den ser hittills ut såhär

Fredag: 45 min morgonpromenad

Lördag: gym kl 6.30 och ridlekis med wilda kl 10

Söndag: vila, ev cykel


Morgonpromenaderna kommer fokuseras på i veckorna. Är riktigt skönt att komma ut faktiskt, även om sängen har en fastkilad. :) 

Nu skapar jag goda vanor innan jag bryter mina dåliga... En sak i taget! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar