fredag, september 06, 2013

Ingen bra dag

Idag har jag haft en mindre bra dag. Eller halva dagen var jättebra, andra halvan mindre bra. 

Jag vill så gärna vara en bra mamma, även de stunder jag mår mindre bra. Men jag orkar inte! Idag har jag haft turen att maken varit hemma så då löste det sig ändå men det funkar ju inte i helhet. 

Samtidigt känns det som att jag faktiskt går åt rätt håll. Och det är väl ljuset i tunneln just nu. 

Det är så mycket som florerar i mitt huvud! Många tankar, funderingar, grubblerier och känslan av... Misslyckande! 

Det jag sakta men säkert börjar acceptera är att jag kommer aldrig få mitt examensbevis som högskoleingenjör! Jag klarar inte matten och hållfen och har ingen jag kan få hjälp av. Det gör att jag nu inte ens vet om det finns nåt att jobba inom det jag läst. 

Och jag vill plugga, men vet inte till vad och tyvärr har jag absolut inte råd att hoppa på nåt heller! 

Många tankar och funderingar, oorganiserat kaos i huvudet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar