tisdag, juni 29, 2010

Hemma igen!

vi är nu hemma från vår bröllopsresa. Och den hade ju sina sidor. Fantastiskt med sol och värme, bad och solbränna. Massa kärlek och närhet mellan mig och min man, än mera kärlek som rann ur kroppen ner i toaletten 15 min efter man ätit någonting!

Åkte på magsjuka redan andra dagen så det var ju jäääätteroligt.. Eller inte.. Tredje dagen blev Daniel jättedålig med världens feber. Han var skållhet. Har aldrig sett honom så dålig tidigare. Men snäll fru som man är så vårdade jag honom i bästa mån då han var vaken. När han sov låg jag i en solstol nere i poolen.

Luxor var en fantastisk upplevelse.. Jag kommer nog aldrig sluta förvånas av vad Egypten har att erbjuda! Alla bevarade kulturminnen som finns där!


Sen igår var vi till barnmorskan för första besöket sen inskrivningen. Fick väldigt positiva besked faktiskt.
SF-mått på 25 och ligger strax under standardkurvan
Blodsocker 5.1
HB 102, mindre bra. Dags att käka maximal dos järntabletter, mindre roligt kanske
Hjärtslag på bebisen 142
Blodtryck fullt normalt!

Så det var roligt. Nu ska vi tillbaka dit om två veckor igen, därefter tre veckor och sen varannan vecka efter det. Börjar nästan kunna räkna fram ett slut på dessa veckor! Är nu i vecka 27, på torsdag går vi in i vecka 28... Enligt rul.. Enligt äl och mina vul hade jag gått in i vecka 28 redan idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar