tisdag, juni 08, 2010

Snart åker vi!

Nu är det inte många dagar kvar! På lördag åker vi till Egypten, fantastiska Egypten! Vårt smultronställe!

Det ska bli helt fantastiskt att komma iväg, vi två! Snart är vi inte två längre, vilket gör att vi ska ta tillvara på de här två veckorna! Vår sista semester som Daniel och Maria.. Sen är det familjen T som åker iväg! Har idag köpt en badring så jag kan sola rygg när vi är borta! Ska ligga på min badring med magen i mitten, perfekt lösning! Den börjar bli stor nu och större ska den bli!

En annan sak då! Igår stod det Maria T i personbeviset! Vi är nu registrerade som man och hustru, gifta med samma efternamn! En fantastisk känsla! Skulle fixa nytt pass igår men självklart var databasen nerlagd så får fixa nytt pass senare. Då kan jag lika gärna vänta tills jag bantat ner mig så jag ser lite smal ut!

Och en tredje sak! Idag kollade jag skolmailen, jag fick en fyra i betyg i Innovationsprocessen! Så himla roligt! Jag trodde på en trea, men en fyra är ju helt fantastiskt! Jag ville ha minst en fyra men kuggade lite halvt på tentan då jag hade huvudet fyllt av annat, min dåvarande aktuella blödning där jag mest funderade på "missfall eller inte missfall". Nu har jag en fyra i betyg!

Nu ska jag bara avsluta distanskursen och sen börja plugga inför augustitentorna... då ska jag satsa på matten! vill klara del 1 och 2.. En sak i taget!

På lördag åker vi till Egypten! Som jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar