söndag, maj 30, 2010

Mors dag och 13 dagar kvar!

Idag är det Mors Dag.. En Mors dag där jag, min man och Sara åkte till graven och fixade i ordning. Större blomplats på en grav får man nog leta efter.. Men snyggt blev det! Sara köpte allt, Daniel grävde och jag fixade vatten..

Sen blev det en tripp till Plantagen och bauhaus.. Så nu har vi sommar på framsidan.. Daniel attackerade gräsmattan med gräsklipparen när vi kom hem och jag högg in på blommorna! Ser riktigt bra ut faktiskt! Och gräsmattan är jättefin!

Sen var det dags för Daniel att hugga in på våra hemska buskar.. Han hann inte mer än börja förrän vi fick avbryta och åka till akuten.. Han råkade såga sig i handen.. Ganska djupt dessutom. Men innan vi åkte tvättade han såret med vatten och jag tejpade ihop honom så gott jag kunde...

väl i Enköping på akuten fick vi vänta.. och vänta.. och vänta.. i 4 timmar! Sen sydde dr Rasmus två stygn och så fick vi åka hem! 4 timmar för två stygn.. Det är bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar