söndag, maj 16, 2010

Herr och fru Tømmervold

Vi gick från singlar till flickvän och pojkvän 2005.

4 år senare tog vi steget från flickvän - pojkvän till fästmö - fästman..

Igår, 9 månader efter förlovningen tog vi nästa stora kliv då vi blev man och hustru! Jag är numera fru till världens bästa man!
Dagen var helt fantastisk! Går inte att beskriva i ord! Allt var perfekt och vi vill inte byta vår dag mot någon annan! Den är vår! Den var vår! Nu får vi leva på minnena av denna fantastiska dag, dagen då vi gifte oss!
För att beskriva denna dag har jag svårt att hitta alla ord! Istället kommer jag lägga upp lite bilder!
Jag är nog den mest lyckliga kvinnan på denna jord just nu med två jättefina ringar på mitt vänstra ringfinger!
Tack alla ni som var med och förgyllde vår dag!

2 kommentarer: