söndag, februari 28, 2010

Min finaste lilla kille!

Han heter Himler!

Min lillkille börjar bli stor, inatt var han ute för första gången!

Vaknade vid åtta och gick på toa, då hörde jag att han ville in! Sen har han hoppat och skuttat här hemma fram till jag satte mig i soffan. Då kom han fram och skulle mysa innan han somnar! Alltid samma när han varit ute. Mysa mattis, sen sova!

och nu ligger han här tätt intill och sover! Min stora lillkille!

Självklart tycker jag om mina andra tre, mina flickor, precis lika mycket! Men känns som att Himler måste få lite mer kärlek, lite mer närhet eftersom han var så ensam när han bodde hos mamma på slutet. Var ju ingen där när hon var på sjukhuset! och han får precis den kärlek han behöver! Det är så mysigt med en katt som söker kärleken själv! Dvs han kommer när han vill snutta/bli klappad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar