onsdag, februari 24, 2010

Det är mycket nu!

Jag är piss på att uppdatera, jag vet! Men till mitt försvar måste jag få säga att det är mycket nu!

Först är det OS, slut på söndag så då kan jag komma tillbaka till vardagen!

Sen är det skola, som ligger väldigt mycket i kläm just nu. Jag är så skoltrött så det är äckligt åt det! Jag gör ingenting fastän jag skulle behöva plugga 40 tim i veckan!

Men mestadels går det åt till bröllopsplanering! Vi har fått klartecken om nytt datum för bröllopet, tjohoo! Nu närmar det sig med stormsteg!

Igår hände det mycket på bröllopslistan
  • beställde inbjudningskort
  • pappa bokade om tibble bystuga
  • tärnklänningarna ska hämtas i helgen
  • ring ska kollas på i helgen
  • cateringmöte lördag 13 mars i Borlänge
  • brudklänning bestämd, skall bokas snarast

Sen har vi kollat lite hotell var vi ska hålla hus under fre-sön!

Sen är det massor av annat som surrar i huvudet, mycket kaos vill jag lova! Men mycket positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar