söndag, februari 07, 2010

Mycket som händer!

Det är mycket som händer för oss nu!

Idag har jag och Lotta varit och kollat på tärnklänningar och beställt två st som kommer om tio dagar ca..

Sen är det renovering här hemma och självklart gör det mig galen! Vill få ordning här hemma igen.. Så jag kan lägga energi på skolan och allt annat som händer!

På söndag om en vecka är det alla hjärtans dag! Fast vi har precis kommit överens om att vi inte ska köpa något till varandra..

Sen måste jag försöka hitta en frisör här nere, mitt hår går i strejk om jag inte gör något åt det snart!

och så måste jag köpa en ny bh... Den jag hade har gått sönder i bygeln och då är det kört.. Vill inte köpa flera då det är kupstorleken större som gäller just nu! Ëller kanske köper två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar