torsdag, februari 11, 2010

Hoppsan

Fy vad urusel jag är på att uppdatera! Måste nog skärpa mig, men har inte direkt haft inspiration och motivation! Men nu måste jag hitta den igen!

Renoveringen har kommit igång igen, imorgon ska gästrummet vara klart! Sen blir det att ta tag i listerna! och därefter dörrfoder! Hade hoppats ha allt uppe vid det här laget, men saker och ting tar ju en aning längre tid än beräknat!

Skrev en tenta i fredags, den gick ju inte direkt som jag hade hoppats på! har inte fått besked ännu, men det behövs inte.. Jag känner hur det gick!

Förkylningen har varit ett faktum nu en tid.. Vill att den ska lägga sig! Daniel vill inte dela säng med mig mera.. Inte så länge jag är täppt i näsan! HAHA..

Jag ser fram emot måndag... Men vad som händer på måndag håller jag tyst om! Kanske berättar efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar