söndag, januari 17, 2010

Underbara söndag!

Vaknade vid åtta och gick upp.. Tog med mig täcke och kudde och lade mig i soffan.. Så himla trött efter att ha boxats med Daniel hela natten.. haha..

Slog på ett avsnitt Sex & the City, men vid avsnitt två kände jag att det var dags att slå igen de blå jag har.. sen skulle Himler in.. därefter slumrade jag en stund.. Efter att han fått vara lite mammig och fått lite kärlek så slocknade han på min arm.. jag somnade kort därefter och vid 10 kom Daniel upp...

Nu sitter jag och käkar jordnötsringar, härlig bantningsfrukost... Ska ut och gå sen för att aktivera mig.. Har ju blivit en riktig soffpotatis den här veckan! Haha.. Men mår man inte riktigt 100 är det ok. Enligt mig iaf! haha

Nej nu ska jag fortsätta åka skidor i tv-rutan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar