tisdag, januari 05, 2010

Tack!

Jag måste bara få säga tack till Malin, Faster och Ulf, Aina och Sussie för era fina kommentarer om mitt sopiga 2009!

Jag kämpar för att det ska bli bra igen, jag kämpar för att må bra igen och jag kämpar vidare med alla motgångar och murar man springer på längs vägen.. Nån gång måste det gå min väg!

Precis nu är det ca- -22 grader ute och jag ska bege mig ut med svärföräldrarnas lilla Lisa på en iskall promenad... Var ute igår vid den här tiden med, lite tidigare faktiskt, och då tog det 20 min innan hon kom på att det var dags att tömma blåsan och nr 2! Kommer ta samma tur idag med, tur att den inte är så lång och TUR att jag har mycket kläder.. Mitt ansikte kommer dock inte vara så vackert när jag kommer in pga min köldallergi! Men vad gör det? Det är ju riktig vinter i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar