tisdag, januari 19, 2010

Första bussturen

Så har skolan dragit igång och med den BUSS mellan Västerås och Eskilstuna.. Jag är inget fan av det jag ju hålla med om... Det tar 50 min istället för 30, jag kommer missa mina tåg och behöva vänta på nästa läääänge, jag kommer behöva ta tidigare tåg för att inte riskera att missa bussen... Dessutom mår man ganska dåligt när man åker buss och det går absolut INTE att försöka plugga..

Det positiva, de har spypåsar ifall det skulle bli för olidligt...

Första dagen med buss och jag är redan less.. Har suttit här i skolan i snart en timme pga brist med pendlingsmöjligheter! Varför ha en avgång 6.15 och inte 9.15? Det skulle ju vara mycket mera positivt!

Tur att jag bara har skola 2 dagar i veckan... Det är min räddning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar