lördag, januari 30, 2010

Renovering...

Det går undan här hemma! Golv i kök, två hallar och sovrum är klara.. eller helt klara är de ju självklart inte.. Måste köpa nya lister/socklar till alla utrymmen... Sen ska hallarna målas om.. Men annars är de klara.. Klinkers ligger nu i entrén och imorgon ska Åke komma och slutföra arbetet.. Det känns bra! Sen kommer Henrik och slutför gästrummet och arbetsrummet..

Så hur ska vi göra nu? Ska vi byta plats på arbetsrum och gästrum på en gång eller senare? Hmm, får fundera lite till tror jag!

Blir riktigt schysst här hemma iaf, när det väl blir klart..

En hel del kvar, men det går åt rätt håll!

Det jobbiga då, jag har andningsbesvär.. Damm och grejer tycker inte min näsa om.. ännu mindre mina luftrör.. Så jobbigt att andas nu.. ska ta lite astmamedicin tror jag... Måste ringa och höra med pappa också om jag kan få en till "puff" av honom... Jag måste verkligen ringa och få eget recept.. Jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar