onsdag, oktober 24, 2007

Tågutställningen

Tåget är äntligen klart, nu slipper vi det... Jag slipper äntligen Alfa 2...
Fast det var kul med utställning idag! =) Den var riktigt fin! =) Först två timmars trailer och marknadskampanjer, vilken hög klass det var på dem! =) Sen gick "juryn" runt och lyssnade på våra jobb... Vad vi tänkt och så... Det var kul... Jag smög in mitt handikappvänliga tänk oxå! =) Haha.... Efter två timmars bedömning så hade juryn en överläggning...

Till slut kom nomineringarna.... Först ut: Alfa 2 (dvs min grupp), Beta 3 och Beta 5 tror jag.... Sen skulle bästa koncept utses! Vinnare är.... .... ... ALFA 2 (!!!!)
Elsie-Marie tappade fattningen totalt! Vi andra blev bara glada... Ingen av oss trodde att vi skulle vinna, inte ens bli nominerade! Men det var nog som vi sa sen, att vi gjorde nåt nytt.. Och att vårt tåg fokuserade på upplevelser, det ska inte bara vara att åka tåg när man åker med vårt tåg! =) Det var väldigt roligt... Det kändes som allt mitt slit som gruppledare hade gett någonting, jag måste ha gjort en sak bra i alla fall! =)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar