måndag, oktober 15, 2007

GUDMOR till lilla Paulina!

Nu på order kommer det en rad eller två om vad som hänt på sistone!

Den stora händelsen som skett är självklart dopet i lördags... Fredrik och Cias lilla dotter döptes, dvs Paulina... Hilda och Maria fick hon som mellannamn! =) Fina namn, speciellt det sistnämnda... Och Fadder/Gudmor blev då jag! Det ser jag som en ära! Och jag är stolt som en tupp att ha fått det ansvaret på mig! Och det ansvaret kommer jag verkligen ta på mig på allvar! Av oss fick hon ett silverhalsband i form av en oxe, som hennes stjärntecken...
Vi var borta nästan hela dagen, men det var det verkligen värt! =) Mötte upp Folke på Shell när vi kommit ut på Värmdö så fick han köra före oss till kyrkan så vi hittade, men det var ju inte alls svårt! Skulle ha hittat dit utan hjälp! =)

Igår flippade Daniel ut totalt.. Det var ju lite intressant... Men satan vad arg jag var... Vi pratade inte på flera timmar, men när jag klev ut från sovrummet så hade han städat upp efter sig. ALDRIG att jag skulle ta reda på efter honom.... Kasta ägg i köket är väl kanske inte vad en blivande 28-åring ska göra... Men men, Daniel är inte som andra! Men det är ju därför jag tycker om honom, han är inte som andra! =)

Idag har vi fortsatt på tåget! interiören känns väldigt bra... Känns som att vi kommit en bit på väg nu... Skönt skönt! =) På fredag ska det vara klart.. Mycket kvar än men nu har vi kommit igång i alla fall! =)

Jag hoppas hoppas hoppas att jag kan åka hem på fredag... Annars blir jag kvar här i två veckor och det lockar INTE vill jag lova! Men men, kanske är det som krävs.. Vad vet jag?!

Onsdag är det cadtenta... Den grubblar jag inför en MASSA! Ska sitta hela dagen imorron och försöka förstå mig på den där caden.... Det enda som talar för att jag ska klara av tentan är att man får ha med sig kompendiet... Men än har jag inte gett upp....

Har fått matteboken till nästa kurs.. det känns bra.. =) ska kika lite i den har jag tänkt mig...

1 kommentar:

  1. Och du nämnde inte att du varit i Leksand och lekt med mig! Subba! Men tur för dig att du är snygg så jag tycker fortfaradne om dig :P Puss

    SvaraRadera