måndag, oktober 15, 2007

Jag var ju i Leksand med...

Efter att ha fått mig en liten minnesbeta! ;) Så kommer nu ytterligare ett litet inlägg..
Förra helgen, dvs inte helgen som var då jag blev Gudmor, utan 5-7 oktober var jag och Daniel upp till Leksand... Vi hade jättekul! =) På fredagen tog vi det bara lugnt... Gick och lade oss i ganska hyfsad tid, men somnade desto senare då jag och lillasyster Elin låg och pratade väldigt länge...
På lördag morgon åkte Daniel *2 upp och spelade fotboll, jag drog med mig Elin ut och gick till Orsandbaden, ganska snabbt oxå- svettades i alla fall när vi kom tillbaka.. Daniel och Daniel kom sen hem och då var det dags för frukost för alla utom lillebror, han fick färga håret på mig! =) Visst är jag snäll?
Efter att håret blivit någorlunda bra kom Theresa TRULSA Bengtsén över! Tjohooo!!! (Är du nöjd nu? hihi) Vi åkte till Rättviks Marknad och knatade runt där och hade jättemysigt.. Daniel *2 satt och drack öl, medan jag, Elin och Trulsa myste.. Knatade runt, runt runt.. Hamnade på OK, sen blev det strumpor... Och Langoskön! =) Den var lång.. Men helt och hållet värd den väntan för MUMS vad gott det var...
Senare på kvällen var det dags igen.... Trulsa kom tillbaka, Sanna var med henne och vi satt och snackade en del hemma hos pappa, trångt var det i köket, men "finns det hjärterum finns det stjärterum" som pappa säger... Vid 23 gick vi till Lucky, lite folk men himla kul... Vid 24 gick Daniel.. Oj vad full han var.. Lillebror kom aldrig så långt, han hade haft fotbollsavslutning och bidde lite fuller!... Haha... Min Daniel var oxå full... När vi kom från Lucky så hade jag tänkt gå och lägga mig... Det blev inte där jag hade tänkt mig... Daniel hade spytt i sömnen... Så jag, Elin och Sara delade på vinden... Pappa och Sara städade upp efter honom, jag vägrade!!! Och Daniel vaknade inte!
På söndagen mådde Daniel lite halvtaskigt, men det stoppade inte oss! Vi åkte till Gävle... FOTBOLL!!! =) Var ju i Gävle vi träffades första gången, det är ju lite speciellt. Väl i Gävle träffade vi på Ronnie och hans två kompisar, karaoke-Patrik och en kompis till honom och så träffade jag även "GävlePatrik"... Jätteroligt! =) Mycket folk hade tagit sig till Strömvallen och lite småkallt var det allt... Men vi överlevde, DIF vann ju såklart! =)
Ronnie åkte med oss tillbaka, jag skjutsade hem honom innan vi åkte hem till Bålsta... När vi väl kommit hem kände vi verkligen hur trötta vi var! Men käkade ostbågar och kollade på Beck innan vi dog i sängen, orkade nästan inte pussa godnatt! =) Men det är det värt.. Haha...

Puss puss....
och du, snart kommer du till Eskilstuna, då ska vi leka!!! Och jag slipper vara själv! =)

1 kommentar:

  1. JAAAAA!!!!! Nu är jag nöjd darl! pusspusspusspusspusspuss

    SvaraRadera