tisdag, oktober 16, 2007

Lite arg, sur och besviken...

Håller på att jobba med tåget...
Jag tycker det vi gjort varit bra, kommit med nya idéer bra sådana, men icke då... EN person säger nej... EN av oss... Då ändrar vi allt... Jag tycker att det nya förslaget som kom var mycket sämre, men nu när jag säger nej så skiter de i det! Alltså, snacka om att inte ta med allas åsikter... Och är det något som jag tycker är viktigt på ett tåg så är det HANDIKAPPANPASSNING, dvs rullstolsvänligt... Men nej då... Det skiter vi i... Inte konstigt att folk i stol har svårt att ta sig nånstans... Om man redan på den här nivån skiter i dem som sitter i rulle... ÅH VAD JAG ÄR IRRITERAD... Hoppas Peter snart så vi kan fixa tåget i plasten i alla fall.. Då har de INGENTING att säga... Så det så!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är bäst ändå - även om dom där andra idioterna inte förstår det! PUSS

    SvaraRadera