måndag, oktober 01, 2007

Oktoberfest!

I lördags åkte vi till Enköping, jag, Daniel, Sara och Starken... Grymt kul hade jag...

Först visste vi inte riktigt var det var, men plötsligt såg vi några tält... Aha, det är dit vi ska! =)

Vi betalade in oss... Hängde av oss jackorna, gick in i baren...
Daniel och Starken fastnade vid black jack-borden... Jag och Sara tog oss ett varv... Vi gick till dansgolvet där Peter Siepen var DJ, fortsatte ut till trubaduren och så gick vi in igen...

Efter en stund hamnade vi ute vid trubaduren igen.. Där blev jag uppbjuden till bugg.. Satan vad han svängde runt mig, men satan vad skoj det var... Jag försökte bara hänga med, lite fel blev det men för det mesta rätt! Tackade för dansen, men han gav sig inte.. Dansade en låt till.. Gick till Sara... Där frågade han om ytterligare en... Jag behövde flåsa klart först- inte lätt att dansa bugg i klackar när jag för det första ALDRIG går i klackar.. Haha... När jag flåsat klart så fortsatte vi dansa.. och dansa och dansa... Ramlade in i tältväggen några gånger och även in i hans kompis... Råkade även sätta ner klacken på tårna på dem båda.. Haha.... Men kul var det.. Till slut fick jag lov att säga nej, jag var så snurrig att jag var illamående! =) Då hade Daniel och Starken letat sig fram till oss...

Vi gick därifrån och hamnade i ett tält vi inte hade sett... Nämligen coverbandstältet... Där var det nästan ännu roligare, eller lika då, det var grymt kul att bugga faktiskt.. (även om jag inte är så jättebra på det- kan ju grunderna, och med de kommer man långt).. =)
inne vid det tältet så slarvade vi bort Daniel.. Haha.. Han bara försvann... när jag väl hittat honom och skulle gå och köpa en cola och vi kom tillbaka så var han försvunnen igen.. Hopplösa karl! =)

Vi blev inte kvar där till de stängde men tillräckligt så vi var nöjda! =)

Tack så jättemycket för en jätterolig kväll! Den kommer jag sent att glömma....

Och jo, buggandet gav mig träningsvärk.. haha... Det måste vara klackarnas fel.... Nog för att man dansar på tå men med klackar måste man vara ännu högre upp! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar