torsdag, mars 15, 2007


Våren har kommit
Första vårtecknen är här, katterna vill gå ut och gatorna har redan börjats sopa.. Snart är det tillåtet att plocka fram inlinesen.. Jag längtar!! Men samtidigt inväntar jag på bakslsagen.. För jag tror INTE att sista snön är lagd.. Det kommer komma mera. April har ju inte börjat ännu..

Något som slog mig, är varför ska allt man säger eller gör ge en massa negativa konsekvenser? Men men, orkar inte lägga nån energi i det.. Bara att svälja och gå vidare.. Men självklart känns det när man får höra att man inte kan lyssna, att man är trångsynt och falsk.. Jag tycker inte att jag är det, men det är utagerat nu... Så ska inte lägga nån vidare energi i det mera.

Snart helg... Roligt.. Eller inte... Jobbar... Men har inget att göra nästa vecka... Hon ska ju till Polen... Kände igår att jag är klar med jobbet... Måste hitta något nytt, är inte vidare roligt att vara femte hjulet under vagnen... Den man bara suckar och pustar över när den ska jobba medan de andra är guld värda.. Men jag är inte förvånad, min vanliga "tur"... Och den här gången vet jag inte vad jag gjort för fel, men ja ja... Sånt är livet... Hoppas på svar från Shell...

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar