fredag, mars 16, 2007



Utmanad


Jag har blivit utmanad av min kära vän Theresa... Jag ska komma på sex saker som jag gör och inte andra människor gör... Snacka om att jag gått på en nit.. Sex saker är MÅÅÅÅNGA att komma på.. Eller, en har jag ju klar.. Skratta inte, men den är bra.. Nu har jag bara fem kvar! Och vad kan det vara för nåt? Hmm, ska fundera över natten och morgondagen så ska jag nog kunna klura ut de med... Theresa Theresa Trulsa, vad har du nu utmanat mig på? Men som sagt, fem saker kvar... Kan kanske tjuvkolla på Lizzie vad hon har för sig och försöka se om jag gör nå likadant! En sak hade ju varit klockrent, tyvärr stämmer det inte på mig! Haha.. Eller jo, kanske... Och gör det de så har jag ju bara fyra saker att komma på!
Nej nu är det sova som gäller och grubbla på vad för saker det kan vara!
Puss puss och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar